Breaking News

Manusia biasa

Siapakah pemilik sebenarnya blog ini?Mungkin dia seorang yang hebat ?oh tidak,,,,tidak sama sekali .Sedangkan bermadah pun tidak mengerti apatah lagi ingin menyusun kata atau bicara yang merungkai terlalu banyak sel-sel di otak seseorang individu untuk menikmati karya penulisannya .

Dia cuma hanyalah insan biasa,biasa seperti mana?Biasa seperti blogger lain juga.Selama mungkin dalam 7 bulan lebih,meneroka dan mencari pengalaman untuk menjadi blogger yang terbaik di antara yang terbaik,Setiap pandangan dari karya penulisan blogger lain diperhalusi dengan baik,dan setiap kata yang tersirat di situ memberikan sejuta makna yang dapat memberikan kesan yang sangat mendalam buat pembaca,Terlalu banyak yang saya perlu perbaiki . .


Blog saya ini hanyalah sekadar luahan hati saya kala saya berduka cita,tempat berkongsi perkara-perkara yang saya belajar mengenai kehidupan.Mungkin saya tersesat di alam maya ini tanpa arah tuju,ibarat terumbang-ambing di lautan tanpa ada sesiapapun yang menemani,kecuali sang bintang di sudut sana ,kelam ,sayu,malap dan tidak terang cahayanya,Lihat,betapa kerdilnya diri saya ketika itu.

Tetapi sang bintang itulah yang setia menemani kegelapan malam tatkala saya bersendirian ketika itu.Sang bintang itulah yang memberikan jalan untuk saya ,mungkin jalan yang harus saya tuju,Jalan yang penuh dengan sinarnya mentari pagi,terbuai hati melalui alunan-alunan kicauan dan siulan burung yang mengasyikkan .

SAMPAIKAN saya terlupa..terlupa kerana apa?Terlupa kerna alam ini terlalu indah buat saya,mungkin hari ini baru saya mengerti betapa indahnya kurniaan Tuhan.Sangat indah...Tetapi sya tidak menghargai semua itu...

Saya cuma manusia biasa ,,kadangkala tersilap dalam mebuat percaturan hidup,...

Terima kasih tuhan

No comments:

Designed By Izzasakura