Breaking News

Cpuv pertama dari nuffnang

Salam sejahtera semua,lama tak update blog,urmm nak bercerita sikit mengenai nuffnang ni saya tak ada lah lama sangat berblogging ni sampai bertahun-tahun ,start dari tahun 2012 bulan 3 4 camtu,pageview pun ala 100 lebih je pun,tak nak harap sangat dapat cpuv dari nuffnang ni,tapi tak sangka rezeki biasalah kan dapat juga cpuv pertama dari nuffnang ni ,

Padahal saya jarang nak update blog,hantar tiket pun tak dah,update survey pun tak,hehe,tengok betapa malasnya saya,

Nampak kan yang warna biru tu?on going ?Dah lama dah dari 24 /4 tu,saya tak perasan pula.sebenarnya saya jarang cek nuff ni,cek pun sebab nak tengok pageview dengan unique visits aje,

Terima kasih encik nuff sebab bagi cpuv pertama ,hehe,.walaupun followers baru 600 lebih,tapi follower yang ramai tak menjanjikan pageview yang tinggi,yang penting bersabar...

bye

3 comments:

Unknown said...

thniah sis..

p/s: tolong komen entri nie.. http://www.syuhadasalleh.my/2013/04/blogging-contest-by-tumtumshop.html thanks!

Unknown said...

komen entry sya yang ni jom , sya masuk ga komen terbanyak .. help kay

http://elsaulfahdotnet.blogspot.com/2013/04/blogging-contest-by-tumtumshop.html

Unknown said...

tahniah :)

psst~xberani komen blog maz. sbb maz designer terhebat okeyh

Designed By Izzasakura