Breaking News

Review perla coffee

Perla coffee?ramai yang pernah mendengar produk kesihatan dan kecantikan ni,bila dengar perkataan kopi,mungkin ada yang terfikir ia mengandungi kafein yang tidak bagus untuk kulit dan kesihatan tetapi berbeza dengan perla coffee ni,ia tidak mengandungi kafein tetapi ia mengandungi vit c,colaggen,ekstrak tomato,glutathione,dan sebagainya.


Seperti yang anda tahu saya mengamalkan k colly dan sekarang saya selang selikan dengan perla coffee ni,tujuan saya mengamalkan perla coffee sebagai supplement harian kerana dulu sebelum pemakaian krim dnars,wajah saya rosak dek kerana jerawat dan lubang-lubang jerawat tu masih lagi ada,

Setiap blog saya terjah ,ternyata ramai juga yang memberi feedback yang positif.setakat ni dah empat kotak perla coffee hasilnya memang agak bagus la,kulit terasa lebih lembut dan nampak lebih sekata klit saya sememangnya cerah tetapi nampak kelihatan agak kusam sebelum amalkan perla ni,setakat ni agak puas hati juga.


testimoni ,perla coffee,perla coffee murah
No edit,no filter,hsil penggunaan dnars skincare dan perla coffee,siapa rasa ada masalah kulit ,boleh gunakan dnars skincare dan perla coffee sebagai supplement harian,saya pun ada jual perla dan dnars ni boleh wsaap 0193484205,penjual online tidak dibenarkan sama sekali mengambil gambar ini sebagai testimoni mereka.
Perla bukan saja merawat dalaman malah ia merawat masalah keputihan dan sengugut,masalah biasa yang wanita hadapi sekarang.

Jangan lupa order dari saya wsap 0193484205,dari gambar tu anda boleh lihat kulit nampak lebih sekata kan.

1 comment:

Aaron Hays said...

Great blogg I enjoyed reading

Designed By Izzasakura