Breaking News

PROMOSI TEMPAHAN EDIT BLOG

Hai semua.kembali lagi bersama saya Izza sakura,okay tanpa berbasa basi ,ada seorang blogger yang bertanyakan mengenai edit blog tu:-) maaf saya lupa nama akak.

Ya saya ada mengambil tempahan edit blog okay,lagipun sekarang ni promosi gila-gila ,kalau berminat cepat-cepat la whatsapp 0193484205"takde whatsapp?boleh la cari facebook saya Maz Izza,search google je mesti keluar,apa lagi klik add a friend baru mesej ok.

Untuk artwork blog anda boleh lihat di tab menu PORTFOLIO ,Saya ada sediakan pelbagai jenis template yang saya design dari dulu hingga kini,

Nak tempah header saja?cover fb saja?pun bolehh .atau nak tempah lukisan?boleh wssap2 saya yo 0193484205 terima kasihhh
[tempahan edit blog,cover facebook,murah,kreatif]

posted from Bloggeroid

No comments:

Designed By Izzasakura