Breaking News

Rahsia hilangkan pipi tembam !

Pipi tembam?? ramai wanita yang mempunyai masalah pipi tembam ni terutama selepas bersalin ataupun lemak cepat naik ke wajah dan bukan bahagian lain,walaupun dianggap sebagai comel bagi pandangan seorang lelaki tetapi wanita merasakan ia dapat mengurangkan keyakinan diri,

Ramai wanita tidak selesa dengan pipi yang montel dan comel,teknik urutan wajah merupakan  salah satu tips hilangkan lemak di wajah itupun jika anda rajin mengamalkannya,
,
Kini,tak perlu la risau lagi,Belyva pss scrub penghilang lemak di wajah dan badan anda,dapat mengecilkan peha,lengan,perut yang buncit,dan untuk memancungkan hidung,ya ia memang berkesan!!kerana saya mengalaminya sendiri




Tengok senyum sikit gambar bawah dulu pun dah nampak comelnya lahai pipiku.bambam,gambar selepas dan dagu lebih runcing  selepas 4-5 minggu berbelyva,saya sapu  di hidung dan muka saja,gambar selepas dagu kelihatan berbentuk V gambar sebelum dagu berbentuk U ,,

Please jangan tengok pipi i yang licin gebu tu nanti korang jeles pula hehe,nak tips kulit licin dan cantik gebu? whatsapp saya 0193484205
nak hilangkan pipi tembam ?whatsapp saya 0193484205,hargamemang murah ok

PERINGATAN!!
iNI ADALAH REVIEW SAYA SENDIRI,TIADA BAYARAN DIKENAKAN,TIDAK MELIBATKAN MANA-MANA PIHAK DAN ONLINE SELLER YANG LAIN TIDAK DIBENARKAN MENGAMBIL TESTIMONI INI TANPA KEBENARAN DARI SAYA TERIMA KASIH

3 comments:

Unknown said...

krim ni sejuk ke atau berangin tu?/macam best je..:)

Izza Sakura said...

HI KAK,KRIM NI SEJUK2 BERANGIN JE,TAPI MEMG BEST LA

Kamsiah yusoff said...

ziarah pagi2 dan follow sini...salam kenal utk tuan rumah

Designed By Izzasakura