!Cherry blossom!


Breaking News

Rahsia gigi putih berseri cara mudah



Hai semua😊😊😊

Rasa tak yakin berhadapan dengan orang kalau gigi kita tak cantik,tak putih,tak berseri-seri langsung betul tak?

Nak buat rawatan memutihkan gigi pun mahal juga kan sekarang tapi jangan risau lagi saya nak memperkenalkan satu produk iaitu carbonmint arang yang dapat memutihkan gigi cara mudah,ringkas dan berkesan.

Nak tahu tak apa itu carbonmint?
Carbonmint ini merupakan sejenis pemutih gigi yang diperbuat daripada Arang aktif.Arang aktif carbonmint adalah sangat halus dan berkesan untuk membersih dan memutihkan gigi tanpa menghakis gigi.

Hurmm,kebanyakan bahan pemutih gigi di pasaran ni kan bahan kimia takut juga kalau gigi kita terhakis

Selain tu juga ia membantu menanggalkan plak-plak pada gigi .
Sepanjang gunakan carbonmint,saya dapat merasakan kesannya dalam dua hari penggunaan je,gigi agak sedikit kelihatan putih dan juga terasa mulut begitu segar selepas memberus gigi disebabkan ia mempunyai kandungan peppermint dan clove essential tau.


Carbonmint membantu mengatasi masalah gigi kuning .

Mula -mula agak sedikit takut nak cuba bahan arang untuk memutihkan gigi ni takut jadi lain pulak nanti,tapi dengan carbonmint semestinya selamat dan tidak membahayakan kalau tertelan hehe.

Patutlah orang zaman dulu menggunakan arang untuk membersihkan gigi rupanya banyak manfaatnya.

Kebaikan Carbonmint
•Memutihkan gigi
•Detoks mulut dan gigi
•Arang aktif dalam carbonmint bertindak dalam menyerap toksin dan plak gigi terhasil
•Meneutralkan PH mulut
•Menghalang mulut berbau

Cara guna pun sangat mudah je,hanya celup pada serbuk carbonmint , dan berus gigi secara perlahan dalam keadaan mulut yang tertutup.

Lepas ni ,bolehlah senyum dengan yakin .Senyuman itu kan satu sedekah dan jangan lupa gunakan carbonmint supaya senyuman anda lebih menawan tapi jangan senyum lama-lama takut nanti orang ingat anda tidak siuman pula hehe.











Antara tesrimoni carbonmint

Untuk mendapatkan carbonmint ni boleh lihat maklumat di bawah

" GIGI PUTIH BERSERI SEBELUM RAYA"
Whatsapp SEGERA
www.wasap.my/60167114112
Instagram :Organichana ( http://www.instagram/organichana/
WEB :www.organichana.com
Read more ...

21 lukisan menakjubkan hanya menggunakan nail polish

Tak disangka kan,nail polish yang menghiasi kuku wanita boleh dijadikan lukisan yang unik dan berseni.

Saya pun hampir tak percaya tapi hasil lukisan seni Clayrene Chan dari Kluang,Johor ini memang membuktikan bahawa kalau dah kreatif apa-pun boleh .





p


































Betul -betul rasa macam tak percaya kan,rasa nak cuba jugalah hehe,lukisan ni sangat VIRAL dan sehinggakan mendapat perhatian dari Fesyen Designer terkenal dunia seperti Zuhair Murad dan Valentino.
Read more ...

Fakta mengenai Vitalea Shaklee




Ada yang pernah mengamalkan vitalea shaklee?banyak sangat manfaat vitalea shaklee ni ,ia merupakan multivitamin dan mineral yang pertama kali dicipta di dunia.Asalnya dikenali sebagai vitalize-mineral dan disingkatkan sebutan kepada "Vita-min".

Nak tahu tak,tablet vita-lea ini disaluti dengan serbuk nutrisi-spirulina dan merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut di dalam air dan juga tubuh manusia!

Kalau tak percaya boleh buat eksperimen dengan melarutkan vitalea di dalam segelas air dan lihat apa yang terjadi.

2 tablet vitalea ni bersamaan dengan 40 jenis lauk tau,mampu ke nak makan 40 jenis lauk sehari?hehe,ujian klinikal membuktikan vitalea ni mampu mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65% jika diambil selama setahun.

Nak tahu lagi tak manfaat vitalea ni?

Ok jom lihat di bawah

●Penambah tenaga segera, mengurangkan keletihan, menambah kecergasan tubuh dan kekuatan mental ibu-ibu 

●Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran .

●Penting untuk pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku, hormon dan menjaga kesihatan tiroid 
●Melengkapkan nutrisi bagi mereka yang sukar untuk mendapatkan diet yang seimbang atau mempunyai sakit seperti anemia, pengamal vegetarian 
●Membantu merangsang proses metabolisme badan Melambatkan proses penuaan 
●Melindungi fungsi organ seperti hati, jantung dan buah pinggang. 

Haaa banyak sangat manfaat vitalea ni ,untuk mereka yang food craving,asyik nak mengunyah makanan ringan wajib sangat cuba vitalea ni disebabkan ia mempunyai kandungan potassium yang membuatkan kita rasa kurang lapar.


Vitalea ni juga bagus untuk kaum adam yang tak suka makanan terlalu banyak supplement,ambil vitalea ni pun sudah cukup. 😊😊

Ibu hamil yang mengalami masalah anemia juga disarankan mengambil vitalea ini disebabkan ia mempunyai iron element untuk mengatasi masalah HB low.

Jadi siapa yang patut cuba vitalea shaklee?
●Ibu mengandung / menyusu
●Wanita yang sedang berpantang
●Pengamal vegetarian
●PerokokPeminum tegar alkohol
●Penggemar masakan panas


Banyak sangat kelebihan vitalea ni,ingin dapatkan vitalea dari saya?
Saya merupakan pengedar sah shaklee anda ,ada pertanyaan lain boleh hubungi saya
Whatsapp +6019-3484205
IG :@maz_shaklee

Terima kasih semoga anda dapat infi yang berguna
Read more ...
Designed By Izzasakura